Eir
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Seneste emner
» Vampyrer
Grundlæggende Regler EmptyMan Jun 07, 2010 6:41 pm af Sonny

» Mennesker
Grundlæggende Regler EmptyMan Jun 07, 2010 1:10 am af Sonny

» Elvere
Grundlæggende Regler EmptyMan Jun 07, 2010 1:02 am af Sonny

» Robotter
Grundlæggende Regler EmptyMan Jun 07, 2010 12:27 am af Sonny

» Regler for skrivning.
Grundlæggende Regler EmptySøn Jun 06, 2010 9:17 pm af Sonny

» Grundlæggende Regler
Grundlæggende Regler EmptySøn Jun 06, 2010 12:09 pm af Sonny

» Tidslinjen
Grundlæggende Regler EmptySøn Jun 06, 2010 11:22 am af Sonny

Mest aktive brugere
Sonny
Grundlæggende Regler I_vote_lcapGrundlæggende Regler I_voting_barGrundlæggende Regler I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 3 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Tracy

Vores brugere har i alt skrevet 7 indlæg i 7 emner

Grundlæggende Regler

Go down

Grundlæggende Regler Empty Grundlæggende Regler

Indlæg  Sonny Søn Jun 06, 2010 12:09 pm

Grundlæggende Regler

Som en hver anden side, er der selvfølgelig nogle regler som skal overholdes, disse regler kan ændres meget hurtigt alt efter behov på siden. Derfor vil jeg bede jer om at tjekke dem mindst 2 gange om måneden. Det er ikke meget at bede om så jeg synes nu ikke det skulle være noget problem.

1§ - Vi befinder os på selve jorden, hvor er jeres eget valg, men overdriv ikke med stedet.

2§ - Powerplay er ikke tilladt derfor er der kun max 2 magier/evner. ((Powerplay er der hvor man nærmest kan alt, og ingen svagheder har))

3§ - Du må have lige så mange karakters som du vil, så længe du selv kan holde styr på dem.

4§ - God Mode er ikke tilladt, da det er urealistisk. ((God Mode er når man foreksempel har snakket sammen over msn omkring ens karakter og man så fortæller lidt om dem uden det har noget med selve emnet at gøre, derfor må man ikke sige i emnet "Hun gav ham nogle blomster fordi hun vidste han kunne lide dem" når man ikke har fortalt det til personen over rpg.))

5§ - I chatten skal det gerne være så alle kan være der, ikke grov snak eller noget.

6§ - Jeg vil gerne have at i MINDST skriver tre linjer! Det burde gerne være sådan at man os skal kunne svarer på det.

7§ - Man skal forholde sig til, at vi lever i en verden hvor der er hjælpe udstyr til nærmest alt. Så vi snakker ikke om gamle lutter mutter dage hvor man malkede køer med de barer hænder.
Sonny
Sonny
Admin

Bosted : I en lejlighed
Antal indlæg : 7

https://avenir.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum